Flisans Pyssel

Välkommen till min blogg! Här kommer det laddas upp pyssel-tips och inspiration. Jag stickar, bakar, pysslar, och försöker hela tiden lära mig nya saker att arbeta med. Och självklart kommer jag dela med mig av alla mina idéer! Hoppas ni tycker om den!

Idé

Jag fick precis en underbar idé! Jag ska sticka mig en vardagsrumsmatta! Jag har inte helt räknat ut alla detaljerna på projektet än, men har några funderingar. Har tyvärr inte tid att höra den just nu med alla sockor jag vill sticka klart först. Så det blir ett projekt för framtiden. Men det är bra, då kanske jag har kommit på hur den ska göras också. Det lutar i alla fall åt att sticka med tygremsor på stora stickor.... hmm... får fundera lite...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: