Flisans Pyssel

Välkommen till min blogg! Här kommer det laddas upp pyssel-tips och inspiration. Jag stickar, bakar, pysslar, och försöker hela tiden lära mig nya saker att arbeta med. Och självklart kommer jag dela med mig av alla mina idéer! Hoppas ni tycker om den!

Nu äts sista julgodiset upp

Sitter här och pluggar (antagligen inte så effektivt som jag borde eftersom jag sitter och bloggar samtidigt...), och unnar mig själv, vad jag tror är, den sista kvarvarande påsen saffransbullar från frysen. Även om julen är över så kanske ni har lite oanvända saffranspaket kvar som ni inte vet vad ni ska göra med. I så fall kan jag tipsa om att göra en sista ansträngning till julbak och baka goda Saffransbullar med vit choklad!
Riktigt goda även efter upptidning. Mums!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: